fredag, april 22, 2005

Deltakelse på Norges aller første sanshouturnering

Vær: Sol!

Jepp, er inne i en fantastisk fin uke med sol! Det er deilig det.

Det jeg hadde på hjertet i dag er å skrive litt om at jeg har meldt meg på den aller første sanshouturneringen i Norge.

Dere kan lese mer på denne linken:

http://www.kampsport.no/t2.asp?p=28014&x=1&a=130151

Jepp, har ikke noen forhåpninger, men det blir spennende, har jo ikke stort sett mer bakgrunn en den uken med professor Ma i Sanshou.
Dessuten blir dette mitt aller første ofisielle stevne jeg vil delta på!
Så jeg får håpe at jeg holder meg frisk, slik at jeg kan delta! :o)

Ellers fant jeg til min store overaskelse noen bilder av meg på sanshou sidene, dette er bilder tatt ut fra basic trening, og teknikkene ble gjort i "slow motion" så mine teknikker var ganske så variable av kvalitet, men men.....

Du kan se bildene ved å trykke på denne linken:

http://www.sanshou.no/modules.php?set_albumName=album06&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1