mandag, januar 31, 2005

Vonde knær og fortsatt eksamen!

Vær: Regn

Dagform: Stresset.

Vel dette blir en veldig kort status oppsummering.
Jeg har fortsatt mappe eksamen! Sitter å skriver på en gammel, og en ny oppgave. Begynner å bli veldig lei!!!
Ellers så har jeg fått vondt i kneet. Det skjedde for en uke siden da jeg gikk kumitè basic. men det gav seg etter 5 min. Fikk vondt igjen på torsdag, men har ikke vondt nå, tror det var når jeg gikk vanlig basic, og øvde på kata. Håper ikke jeg har fått en skade, det vil være krise! Satser på å trene rolig og kanskje unngå treningsøvelser som belaster benet i noen uker.

Ellers så legger jeg en link til et norsk diskusjonsforum for martial arts (tror ikke jeg har lagt ut denne før...). Meget aktivt forum og svært interessant!
http://www.kampforum.com/forum/

Neish.... Må avslutte for i dag, men satser på å skrive lengre når eksamensoppgavene er levert.