mandag, november 29, 2004

Oppgaver er kjedelig!

Vær: Skyer, opphold, kaldt.
Dagsform: passe.

Sitter på skolen igjen.

Egentlig skulle jeg nå vært i full gang med å skrive på mappeeksamensoppgaver til februar, men jeg har egentlig ikke kommet så langt enda. Hvorfor?

Fordi det er ufattelig kjedelig og vanskelig! men mest av alt fordi jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive disse.
Jeg har vel brukt mesteparten av helgen til å lese i pensum og prøve å finne noe som kunne gi meg en liten ledetråd, og kanskje litt inspirasjon.

Ok, så må jeg da inrømme at inspirasjon er uansett vanskelig å få ved å lese pensum.

Da er det jo greit at jeg også denne helgen var hjemme og fikk meg god mat. weee! :D
Men når jeg tenker tilbake, så burde jeg jo absolutt ha klart å begynne på en av oppgavene.

Jeg har jo hatt det koselig på mange andre måter som kanskje er viktigere enn oppgavene etter min mening, som for eksempel å tape så det holder mot broren min i Tekken4 spilling? Eller å kjøre på en 3 timers nattetur frem og tilbake til Fusa?

Men denne uken derimot! Da skal jeg nok klare det, håper jeg da...

Ellers så kunne jeg vel egentlig ha reist hjem på juleferie, da jeg ikke har noe forelesninger før til neste år. Men julegaver må kjøpes, og dessuten trener jeg og trives med det!
Det skal også være gradering 11. desember, så det er vel hovedsakelig det jeg blir i Bergen for.

Ellers så var jeg innom Bergen kommune sine internettsider og fant ut at jeg sannsynligvis kan begynne å drikke vann fra springen igjen, da gaten jeg bor i ikke lenger var på listen over de som får vann fra Svartediket. Hmm... så da er det vel bare å drikke vann igjen da og satse på det beste? :p