onsdag, oktober 20, 2004

Blog - noe for meg?

Humør : glad

Jepp!
Nå har jeg akkurat opprettet min egen blogside, noe som jeg forøvrig syntes var ganske lett i og med at det var en slik fantastisk guide som hjalp meg gjennom det meste!
Dette er jo igrunn ganske fint for dem som ikke engang har litt peiling på data og website design.
Så hvorfor er jeg egntlig i ferd med å påbegynne vandringen på denne ukjent vei?
Jo mest av alt for jeg ikke har så mye å gjøre på internett når jeg først er innpå, annet enn å lese dagens nettaviser og sjekke mail. Ellers så må jeg si at jeg en stund har lest kjentes blogsider da, og at dette hjalp litt på interessen.

Så hva blir da min store utfordring?

1. Finne ut hvordan dette virker
2. Forsøke å skrive jevnlig.

Vel, bør vel avslutte min første post nå, ellers kommer jeg aldri til å klare å begynne på lesingen.