mandag, november 15, 2004

Oppsumering av helgen

Dagsform: Passe
Vær: Regn

Det er en god stund jeg har skrevet noe her nå.

I dag er det regn og kalt, men i morgen blir det nok mye kaldere.
Jeg må nok innse at vinteren er på vei med stormskritt.

Vel, denne helgen har jeg vært på karate workshop, det var slitsomt men ganske nyttig.
Fikk besøk fra kamerat fra hjemstedet mitt også, det var artig.
Vi spiste også litt sushi på Nama. Der så jeg Atle Antonsen og Johan Golden gående forbi bordet. Det var jo også litt arti da.

Ellers var jeg på fest etterpå og det var jo også ganske kjekt.

Søndagen fikk jeg besøk fra en annen kamerat fra hjemstedet, Gikk på kino og så filmen "Bad Santa" Den var igrunn underholdende.
Etter det leide jeg filmen "The day after tomorrow". Den var igrunn ganske spennende.

Nå må jeg bare slutte av, har igrunn ingenting på hjertet for øyeblikket, men måtte bare skrive noe.