torsdag, oktober 28, 2004

Trøtt... igjen...

I dag er jeg også trøtt, men det er ikke på grunn av meg da... Ble faktisk vekket av kafeen under meg i 03.25 tiden... så der røk jo mye av min obligatoriske skjønnhetssøvn...
Og ja, skjønnhetssøvn er viktig på hverdager, så det så!

Uansett, der og da, glemte jeg i ren irritasjon naturlig nok å se etter måneformørkelsen som på det tidspunktet visstnok skulle ha vært på sitt sterkeste. Så nå er det vel 2 år til neste mulighet byr seg.

Men det var sikkert overskyet så jeg gikk sikkert ikke glipp av noe. håper jeg da.
Dessuten.. hvem har vel lyst til å se på månen midt på natta?
Månen er jo der uansett, og som jeg så på nyhetene var det visst ikke så mye å se på.... Månen var visst ikke rødfarget i formørkelses øyeblikket alikevel. Og vet du hva de forklarte det med? Jordens forurensning!

Ellers så klarte jeg å bestemme meg tirsdag at jeg ville ha meg et hjemmekinoanlegg, så til det gikk ganske mye av de pengene jeg klarte å skrape sammen i sommer! Men jeg har ikke angret hitills! :D

Gleder meg veldig til søndag, da skal jeg nemlig gå kumitè i et internt stevne i klubben! men jeg har nok ikke så mye muligheter... er jo fortsatt den minste personen med minst rekkevidde... Men jeg skal jo forsøke så godt jeg kan!