tirsdag, mars 15, 2005

Tja..... Snø?

Vær: Overskyet, snø, masse snø.

Jepp! Du leste rett det er faktisk snø i bergen!
Det har faktisk blitt satt snø rekord! :o)

Les:

http://www.ba.no/vaeret/article1501947.ece

http://www.ba.no/vaeret/article1502849.ece

Det er faktisk ganske snodig spør du meg. Men været er igrunn fasinerende når det gjelder Bergen.

Vel, over på noe annet, var på lørdagen 12. mars å utforsket litt av Laksevåg bydel, nærmere bestemt Laksevåghallen, da det var Vestlandscup i karate. Det var kjekt.
Tror jammen jeg skal begynne å delta neste gang.
Eller når jeg tenker meg mer om, kanskje , kanskje ikke.
Vel tiden får vise.

Ellers så var jeg da på fest ved Årstad/ nærheten av Danmarksplass. Det var husfest så over 50 stk. var det nok på det meste.

Søndagen hadde jeg besøk av en kamerat som skulle til Oslo med natttoget. Det var også gøy. Vi gikk på pastasentralen og spiste.

Neish, har det travelt så jeg får stoppe der.

Lurer litt på hvor lenge snøen holder seg?

1 Comments:

Blogger Magne Himself said...

Snøen bør gje seg straks.
Eg e drittlei.

18 mars, 2005 17:49  

Legg inn en kommentar

<< Home