mandag, februar 21, 2005

Oppsumering av helgen

Vær: Skyfri himmel, sol, men kaldt.

Tjohei!

Da skriver jeg her igjen, jeg er nå inne i en studieuke, noe som for meg er det samme som en slags vinterferie, så jeg kommer nok ikke til å skrive her på noen dager nå. planen er å dra hjem en liten svipptur.

Ellers så kan jeg jo oppsumere at helgen har vært grei, var på siste treningen med sanshou på lørdag, deretter bar det på avslutningsmidag på en Mongolsk restaurant. Etter middagen var det en fest for Ma. Det var igrunn ganske hyggelig. Med blant annet mange interessante samtaler om blandt annet martial arts samt andre tema.

Jeg vet fortsatt ikke om jeg kommer til å trene sanshou videre, men jeg har blitt spurt om jeg vil fortsette, så jeg er for øyeblikket inne i en "tenkefase", da det tydligvis fint går an å kombinere dager med karatetrening med noen dager med frikamptrening.

Ellers så var jeg på kino i går og så The Aviator. Grei film igrunn.

Neish.. på tide å ta ferie! ;o)