onsdag, august 01, 2007

Soke Cup 2007 - Bergen, Norway

Ja,

Nok en gang må jeg bare innse at tid til å skrive finurlige ting og tang på en blogg, ikke lar seg gjøre for min del. Jeg har rett og slett ikke tid.

Bloggen min har jo derfor bært preg av små selektivt informative oppdateringer av ting som jeg vil dele med andre.

Til nå ser det ut som det er alt denne bloggen også vil være en god stund fremover.

Vel,

Grunnet liten tid *suprise*, vil jeg komme til poenget med dagens oppdatering;

4-5 august er det klart for Soke Cup som er karatestilen Chito Ryu sitt "uoffisielle VM".

Soke Cup blir arrangert hvert 4. år i de ulike land som denne karatestilarten trenes, og nå er det Norge, og Universitetets karateklubb som er arrangør.
Det kommer folk både fra Amerika, Asia, Australia og Europa.

Soke Cup blir holdt i Framohallen, Allestadv. 16 Fyllingsdalen.

Så om det er noen som synes dette virker interessant ut, er det bare å komme.
Jeg er nesten sikker på at det vil være mye interessant disse dagene.

Jo, så kan jeg jo også med det samme nevne at jeg skal delta.
Det er med skrekkblandet fryd forståelig nok....


Om det er noen som er interessert i programmet for disse dagene, kan denne linken være nyttig å klikke på; http://www.kampsport.no/files/{9B4173BD-9D86-4F6A-8E4F-39B76EFFC4B5}.ppt