onsdag, mai 02, 2007

Chito Ryu videoklipp

Vær: SOL, og skyfri himmel!

Det er lenge siden jeg har skrevet på bloggen min nå.
Jeg har ikke klart å holde aktiviteten oppe som planlagt.

Det kommer først og fremst av at jeg ikke har hatt tid til å bruke internett annet en til å skrive og lese mail.
For øyebikket aner jeg ikke nå jeg kommer til å bli mer aktiv.
Tiden vil vise...

Jeg ble tipset av en kjenning av meg, om en del videoklipp på youtube , som er av karatestilarten jeg trener, Chito Ryu Karate-do.

Det er nok første gang jeg har sett klipp fra denne stilarten publisert så offentlig av utøvere før, da det vanligvis er andre stilarter som preger videoklipparkivene på internett.

Enjoy! ;o)

Old Footage of the Soke (Founder) of Chito-Ryu Karate- (O-Sensei) Dr. Chitose Tsuyoshi, 10th Dan(10th Degree Black Belt);




Sanshiryu Kusankudai, Tanaka Sensei;




Team Kata Rohai-dai;



Team Kata and Bunkai, Bassai;



Sochin kata;



Niseishi Bunkai;




Sanshiryu Kata;




Henshuho Bunkai;