fredag, mars 10, 2006

Fredag og endelig helg!

Vær: Sol, ingen skyer, kaldt.

JAAAAAA!

Fredag!

Og det betyr?

Helg!

Men også at Mappeeksamen er endelig innlevert!

Jeg klarte å bestemme meg i går kveld hvilken individuell oppgave jeg ville innlevere til sensur, så nå er jeg fornøyd!
Så da er det bare å vente på sensuren.
Skal bli deilig med noen dager fri fra oppgavene nå.

Vel, Neste uke blir jo det en ny oppgave å ta fatt på, men den varer bare en litt over 2 uker og er en gruppeoppgave.
Så det skal vel også gå på et vis.

Ellers bør jeg tenke på problemstilling til fordypningsoppgaven.
Det er en meget stor utfordring, da jeg ikke er så motivert til å skrive en så stor oppgave.
Derfor er det vel viktig å finne en problemstilling som for meg er interessant.

Spørsmålet er bare hva det er....
Men tiden vil vel vise....

Klarer det nok.

Ellers så kan en forresten lese i både BT og VG at kranvann, altså vann fra springen, har bedre kvalitet enn vann på flasker og dispensere.
Ikke at det var sjokkerende nyhet, men litt overraskende var det vel?
Nok et sparetips for studenter som vil spare penger. :o)

VANN...

Når jeg er inne på det tema.

Det har igrunn vært svært lite regn i Bergen de siste ukene.
Det er litt overraskende?
Men det gjør noe med dagsformen og humøret. :o)
Får satse på at været holder seg litt lengre enn det BA melder.


Vel,

Det var vel noe av det jeg ville dele, på en litt kald Fredag, med strålende sol. :o)