fredag, mars 03, 2006

Fredag... snart helg! + noen utvalgte videoklipp.

Vær: overskyet, kaldt.
Dagsform: Trøtt

Fredagen er her endelig, og jeg sitter nå på HiB, og finpusser på oppgavene som skal inn til gjennomsyn på mandag.

Jeg har skrevet ferdig alle oppgavene nå, så det er bare korregeringer som gjenstår.
Men det tar tid!
Denne fredagen blir nok lengre enn normalt, men sånn er det bare når mappeeksamen nærmer seg.

Hva ser jeg så frem til denne helgen?
Jo, litt avslapping blir det nok, men regner med at oppgaveredigering tar litt tid også denne helgen.
Ellers blir håper jeg at det blir litt tid til shopping i morgen.
Hva jeg vil shoppe vet jeg enda ikke, det får tiden vise. Det kan jo rett og slett tenkes at det bare blir noe innkjøp av mat.
Ellers har jeg til nå ingen spesielle planer for morgendagen.

Men søndag 5. mars, da har jeg planer da.
Jeg har nemlig bestilt 2 billetter til en kampsportgalla i Grieghallen. Så det blir nok artig.
Jeg skal sannsynligvis gå med en tidligere nabo fra Tysnes. Han reiser fra Stord, og håper på å rekke det.
Så det ser jeg frem til!
Det blir nok en hyggelig og opplevelsesrik kveld.

Vel,
Jeg må tilbake til mine "oppgaver".

Avslutter med noen utvalgte videoklipp jeg har funnet på nettet, og som forhåpentligvis kan være til glede for noen på tampen av denne uken.

ITF Taekwon-do oppvisning:





The Sound of Silence - Simon & Garfunkel: