torsdag, september 22, 2005

Siste dag med skole før praksis.

Vær: Regn
Humør: Middels

Ja, dette var altså siste skoledag før den siste praksisperioden min begynner.
Jeg skal nå ha praksis fra og med mandag 26 september til 16 desember, med unntak av en dag på skolen.

Jeg skal ha praksis på Sosialkontor, og det er med blandede følelser.

Motivasjonen min er ikke den beste for å si det slik.

Får vel bare gjøre det beste ut av det...

Ellers følger det en hel haug med skriftlige oppgaver under praksis, så det blir nok å gjøre.

I dag har jeg blitt proppet med info, og det ble ikke så veldig mange oppklaringer.
Men, "Da går nok seg te' ska du sjå".

Vel, nå er neste plan på programmet å skaffe seg et busskort, noe som ikke blir en billig affære, da det tar ca. 30-40 minutter med buss for å komme seg til praksisstedet.

Skolen dekker bare reiser som går til en annen kommune, noe som innebærer at de som skal til naboøyen til Bergen, Askøy(noe som tilsvarer ca.10 min med båt fra sentrum), får dekket reiseutgiftene.
Det er jo litt dumt, da det i kostnad er lengre å reise ca 5-6 soner med buss innenfor Bergen kommune sine grenser, enn 10 min med båt.