fredag, september 30, 2005

Tallet er 21

21.....

Tallet er 21.



Dette er nemlig antall år jeg fylte den 25 september.

Vel...

Hvilken kategori tilhører jeg da? Voksen eller ungdom?


Voksen?..... Eller........ ungdom?


- En ting er sikkert, jeg er ikke lenger et barn.

- En annen ting.
Jeg er definitivt ingen ten-åring lenger.

Så det store spørsmålet er: -Når blir jeg "Voksen" eller "stor" som små barn kaller det??

Kanskje befinner jeg meg nå i et slags "tomrom" for alderskategorier?


Vel,

Det positive er jo at jeg ikke trenger å bekymre meg for å ikke komme inn på utesteder med 20 års grense da.....

Men baksiden er....
- at jeg må bekymre meg for at jeg ikke kommer inn på steder med 22års grense. (Noe det er en del av i Bergen.)


Når alt kommer til alt har jeg vel ikke mye å bekymre meg over....

21 år gitt...