mandag, mars 06, 2006

Scatman's World!?

MANDAG!

Vær: Sol med litt skyer.

Ja, Mandagen er her,og en ny uke er startet.

Mappekravene er endelig innlevert til gjennomsyn! Yeah!
I morgen får jeg vite hvilken gruppeoppgave som skal inn i eksamensmappen.
Jeg må se til å bestemme meg for hvilken av de individuelle oppgavene som skal inn.
Det blir vanskelig fordi jeg sliter litt med "beslutningsvegring" ang. disse oppgavene.
Men jeg klarer nok å bestemme meg.

Nå er det overraskende fri til i morgen da! Hva jeg så skal gjøre resten av dagen dag? Hmm...
Tja...
Tiden får vel vise?
Blir vel litt rolig dag dette antar jeg.

Vel,

Var jo på kampsportgallaen i går sammen med en tidligere nabo fra Tysnes.
Det var igrunn gode oppvisninger, og da spesiellt oppvisningen til Zhu Hong, fra Beijing sports University. Han har den siste uken vært på instruktørbesøk hos Bergen Wushuklubb og BSI Taiji.

Ellers var det jo oppvisninger fra ulike kampsortklubber i Bergen, samt kamper i Sanshou, WKF karate, og fullkontaktskarate.
Det var jo også oppvisning fra Raffi Liven som knuste murstein. Han klarte også å kutte 4 Tuborg flasker. Han kuttet av av toppen på disse på ett slag. - Veldig morsom forestilling.

Ja, ellers så fikk jeg senere på kvelden besøk fra en kjenning av meg. Han hadde mistet bussen.
Hyggelig med litt uventet besøk! :o)


Forresten...

Noen som husker Scatman John?
Tror ikke han lever i dag men........

Her er iallefall et veldig morsomt gjensyn!
Teksten på denne sangen må jo forresten sies å være ganske bra. :o)