søndag, januar 28, 2007

På'an igjen - Nytt år nye muligheter.

Ja.

Hvordan jeg skal begynne denne første posten siden sommeren 2006, er igrunn ganske vanskelig.

Det er jo veldig lenge siden jeg har lagt ut noe i det hele tatt. Grunnen til dette finnes det utallige forklaringer på. En av grunnene kan jo være at internettilgangen for min del ikke har vært god etter at jeg ble ferdig på HiB. Men jeg kan ikke komme bort fra av at jeg rett og slett ikke har funnet nok tid til å skrive hr når jeg først har hatt tilgang.

Vi er jo i skrivende stund godt i gang med 2007, og er i ferd med å gå inn i februar måned. Året 2007 vil jo forhåpentligvis gi meg nye muligheter for å gjøre meg mer aktiv på denne siden. Spørsmålet er jo bare om jeg virkelig klarer det.

Vel... fremtiden vil vise..


Om en ser tilbake på det store tomme "hullet" på denne siden, kan jeg jo forsåvidt oppsummere noe av den perioden med noen korte utvalgte tilbakeblikk;

- Baking; Ja jeg kan nå med hånden på hjertet si at sommeren og høsten gjorde at jeg fikk øynene opp for baking, og de enorme gledene og smaksnytelsene dette gav meg og andre. Samtidig er jeg nå en bedre hobbybaker enn jeg noen gang hadde håpt jeg skulle bli. Men det er jo selvfølgelig rom for forbedringer.

Joggingen; Holdt ut med den inntil oktober, da begynte det sakte å bli demotiverende. sluttet til slutt. Fikk jo god kondisjon, men er ikke like sikker på denne i skrivende stund.

Karate; Trening ble det lite av i denne tidsperioden, blir spennende å få kjenne hvor mye denne perioden har gått ut over teknikker etc. Satser på å begynne å trene så smått i neste uke.

Arbeid; Det ble i grunn dette jeg drev denne tidsperiodene med, stort sett turnus/ekstravakter, som igjen kan forklare hvorfor jeg ikke trente.

Sivil verneplikt; Ja fra og med november gikk jeg inn i sivil verneplikt. Dro til Moss, nærmere bestemt Dillingøy, og var der i ca. 2 dager. Fikk ordnet alt det praktiske tilknyttet dette, samt fikk den plassen jeg hadde skaffet meg selv på forhånd.

Fremtidige planer; fremtiden er alltid uviss, og de fremtidige planene var da å ta til i siviltjenesten, og deretter søke jobb.

Men i skrivende stund er dette mer usikkert, da jeg også vurderer å studere etter siviltjenesten. Men dette er jo lenge til, og mye vil nok endre seg til det blir aktuelt.