mandag, februar 06, 2006

Slik har helgen min stort sett vert + Dagens utvalgte video

Vær: Regn

Ja, ny uke nye muligheter.
En kort oppsummering av hva helgen min har bestått i.

Fredag:

Vært på skolen - surfet. Lite produktiv.

Litt egentrening på vektertorget.

Lørdag:

Shoppet : Brød, mat, Cd'er og en musikk DVD om Gregorianske sanger.

Deltok på UKK's selvforsvarskurs, lærte (oppfrisket) enkle, effektive frigjøringsteknikker.

Det var igrunn mange jenter, av en eller annen merkelig grunn? ;o)
Fikk litt vondt i armen etterpå, da en person landet på armen min under en bakkekamp/frigjøringsteknikk.

Gikk på KP1 med en kamerat og så filmen om Johnny Cash, "Walk the line". Anbefales!

Deretter bar det ut på byn, ble igrunn en rolig kveld, da jeg var litt sliten etter selvforsvarskurset.

Søndag:

Sto opp med planer om å skrive noe.
Hørte for det meste på musikk, mens jeg tok oppvasken.

Ble kontaktet av en tidligere nabo fra hjemstedet.
Han inviterte meg med på Taekwondo (NTN) stevne i Laksevåg hallen.
Ble både hentet og kjørt tilbake.
Det var kjempe artig å se på, samtidig som det var et hyggelig møte med gamle kjente.

Vel hjemme ble det hovedsakelig Tv-titting og matlaging, samt musikklytting.


Ja...

Grovt sett skjedde det ikke så mye mer....

Tenker jeg avslutter med "dagens utvalgte", som denne gangen er et kult videoklipp av WTF Taekwondo KOs. (WTF = Taekwondo stilen som også er OL gren.)

Enjoy! ;o)

Dagens utvalgte videoklipp: